Gili Air

8 april 2018 - Gili Air, Indonesië

Het is mijn laatste dag hier in Paradise Gili Air. Na mijn ontbijtje hier nog even lekker mijn bedje ingedoken. Ja, nu kan het nog😊. Daarna even lekker douchen bij zwembad chillen. Ja zo gaat het echt de hele dag door. Even bij de buren lunchen. Fried Rice en wat drinken. Drinken nooit gezien. Ja dat kan hier ook gebeuren dat ze dingen vergeten. Daarna camera gepakt en rondje lopen. Niet heel veel bijzonders. Nog ergens anders wat gedronken. Dan weer terug naar zwembad. Relaxen enzo.

Waar ik eigenlijk een beetje op aan het wachten ben is mijn visum. Dan kan ik mentaal voorbereiden op Australie😂. Nou kan ik mij beetje inlezen over het werk daar. Kan ik mijn motivatie halen uit dat ik mijn visum heb. Iedereen zei ja duurt 2 weken. Nou daar ben ik al voor bij. Nou na wat research op internet en in mijn mailbox kwam ik tot een schokkende ontdekking. Ik heb mijn visum al binnen op 22-3. Ik heb hem aangevraagd op 22-3. Wow ik heb hem meteen al binnen gehad. Ik dacht al waarom krijg ik 2 mailtjes binnen. Dezelfde maar had document niet geopend en daar stond groot granted op! Dus beter checken Bram. Iedergeval blij dat hij binnen is.

Morgen ga ik richting Gili t. Dus vandaag ook even gekeken naar de boot blijkt om 3 uur te gaan of 8:30 ‘s morgens. Nou dan gaan we morgen even de wekker zetten. Dan kijken wat ik ga aantreffen op het andere eiland. Zometeen echt naar de zonsondergang!

Rond 4 uur kwam ik er nog achter dat ik mijn was nog even moest ophalen. Gaat wel lekker vandaag Bram. Dus was opgehaald spullen gepakt en gaan naar de zonsondergang. Niet de mooiste maar je moet genieten van wat je hebt. Daarna nog lekker gegeten. Bij hostel spullen gepakt. Het belangrijkste nog even met vaders gebeld❤️. Is er weer een dag voorbij!

1. T. Bellaart:
    8 april 2018
    He he Bram dat is een geruststelling voor je bent welkom in Australië. In de rustige uurtjes die je nog krijgt de komende dagen kun je dus een mooie plek uitzoeken voor verblijf en werk(?) daar. Mooie tijd toegewenst op het nieuwe eiland. Groetjes van Oma en Opa B xx😘👍📷