Sydney dag.....

18 maart 2018 - Sydney, Australië

Oké vandaag 18 maart. De dag zit er op, probeer al een uur gelden te slapen. Maar ik moet toch even van mij afschrijven. Te veel gedachtes dan is mijn bloggie toch wel ideaal. Vandaag was ik al weer vroeg wakker. Dan maar rustig aan doen en dan rond 9 uur gaan ontbijten. De ontbijt plek ligt buiten het hostel bij een reisbureau. Slim gedaan. Ze hadden van alles zelfs panecake lekker hoor! Na mijn buikie gevuld te hebben was het tijd om even na te gaan denken over Bali. Nou eigenlijk niet heel veel, want ik wil mij eigenlijk daar ook een beetje mee laten voeren door de flow daar. Misschien klinkt het raar, maar daar is altijd wel een hostel te vinden enzo. Oké de eerste 2 nachten geboekt in de buurt van de luchthaven. In de plaats Kuta. Werd niet erg aangeraden vanwege de dronken Australiërs, maar ik wil het zelf ook ervaren hoe de stad is! Dus ja en wat een prijs verschil nu al. Normaal voor 2 nachten rond de 40 euries ofzo. Nu 8 euries. Misschien daarom ook wel naar Azië. Oké, maar wat ga ik vandaag doen. Iedergeval rustig aan omdat het warm wordt. 37 graden ofzo. Op richting de Royal garden lekker lezen in de schaduw. Na 2 uurtjes lezen, maar even eten scoren in de stad en rondje doen. Het is nu zondag en het zakelijk district is nu bijna uitgestorven. Na rondje door het centrum nog plekje gevonden om te lezen. Hier in de buurt was een Chinees stel ook bruidsfoto’s aan het maken. Dat zie je veel hier Chinese die hier trouwen. Al een paar keer eerder gezien. Uiteindelijk rond 4 uur terug in het hostel. Beetje op internet gaan speuren over kamers in Australië en dat soort dingetjes. Het zit wel in mijn hoofd om misschien na Indonesië hier terug te keren, maar zijn ook nog wel wat twijfels bij. Opleiding, rijbewijs en mijn Familie aan de andere kant van de wereld. Maar het is een Nieuw avontuur met veel voordelen. Goed gesprek gehad over mijn idee met mijn ouders! Altijd fijn over zulke ideeën te praten. Dat is ook heel belangrijk❤️. Oja toen kwam mijn tante ook nog eens met een super mooie tekst! Waarin ik dit echt wel de mooiste worden vond: Australië heb je geproefd maar nog niet gegeten. WAUW❤️. Precies hoe je dit moet beschrijven. Nieuw-Zeeland heb ik geproefd en gegeten. Dat weet ik wel zeker! We gaan wel zien wat het gaat worden mijn beslissing. Morgen ieder geval mijn laatste dag hier. Dus morgen nog even kijken of ik meer kan proeven van Sydney

1. T. Bellaart:
    18 maart 2018
    Goed verhaal Bram en veel om over na te denken en ervaar Bali als een mooie vakantie. Misschien kun je na Bali teruggaan naar Australië voor 1 of 2 maanden om nog meer van het land te zien en mee te maken. Voor morgen een goede vlucht. Liefs en groetjes van Oma Nel en Opa Theo xxx💋👍😘🛫
  2. Irene kroes:
    18 maart 2018
    Lieve Bram ik begrijp dat het heel erg moeilijk is om een beslissing te nemen maar ga eerst maar genieten op Bali. Dan weet je het misschien wel heel veel liefs Oma Irene xxxxxx