Taupo day 2

14 februari 2018 - Taupo, Nieuw-Zeeland

Nog even een terug blik op gisteravond. Na dat ik mijn verhaaltje had gepost werd ik door een groep aangesproken om mee te gaan naar bar. Dus uiteindelijk ‘s avonds nog een drankje gaan doen. Wel gezellig, maar niet heel bijzonder.

Vandaag was ik al weer vroeg wakker. Had gehoopt wat langer te kunnen slapen maar ach. Dus ik om half 9 naar de wasmachines om mijn kleding te gaan wassen. Wat hard nodig was bleek dat pas 12 uur open ging... shit. Dus nog even terug mijn bed in. Daarna supermarkt en toen begon de ellende. Het heeft NON-STOP geregend. Om 12 uur was gedraaid. Toen het om 2 uur iets minder hard regende gedacht om naar de hotsprings te lopen, maar halverwege brak de hel goed los. Dan maar weer terug naar hostel. Dingen opgezocht over Sydney en niksen. Na het eten nog lekker gekletst met een Nederlander en belg erg gezellig.

Morgen wordt het beter weer! Gepland om naar de waterval te lopen en naar de hot spring! Goed plan lijkt mij. Vrijdag wil ik de tongaroura crossing doen (of hoe je het ook schrijft). Iedereen gaat het donderdag doen omdat al week gecanceld is vanwege slechte weer. Dus hopelijk gaat vrijdag dan wel door. Dus morgen proberen te boeken. Het is een 20 kilometer walk over een vulkaan. Heel bijzonder, je moet ook tekenen voor je eigen risico.

1. T. Bellaart:
    14 februari 2018
    Jammer dat het allemaal niet zo gaat als gepland en dat de regen tegen werkt. We hopen dat je verdere planning wel door kan gaan. Liefs en groetjes van Oma en Opa B xx😘🏃
  2. Irene kroes:
    14 februari 2018
    Jammer dat het weer niet meewerkt ik zal duimen voor je .Ik zal voor je duimen wel leuk dat Jemen mensen kontakt hebt veel liefs oma Irenexxx
  3. Irene kroes:
    Niet helemaal goed gegaan
  4. Monique:
    14 februari 2018
    Morgen mooi weer!🌞🏖 want na regen komt........😘