Taupo Day 3

15 februari 2018 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Blauwe lucht, yeaah heerlijk. Vandaag rond 10 uur kon ik mijn opgeven voor de crossing van morgen. Uiteindelijk om 11 uur alles geregeld. Word om 5:20 opgepikt bij het hostel. 5:20 jemige😱 zijn we niet meer gewend. Had ook een uur later kunnen gaan, maar nu ben ik er om 7 uur. Dan is het nog beetje koel!

Nu was het ook tijd om een wandeling te maken. Gisteren was ik er al deels aan begonnen, maar nu ga ik hem ook af maken. Naar de Haka waterval was het ongeveer 5 kwartier lopen. Ondertussen kwam je ook langs de hotsprings, maar dat is voor de terug weg om af te koelen! Het was een mooie wandeling langs de rivier. Uiteindelijk bij de waterval mijn ogen uitgekeken. Zulk blauw water wauw. Het water wordt eerst door een lange gang geduwd en komt uiteindelijk uit bij waterval. Wel heel toeristisch, maar ach. Even broodje gegeten en 3 kwartier terug lopen. Hier waren de hotsprings. Water verwarmd door de aarde. Weet niet precies hoe het werkt ga zo maar eens opzoeken. Ik weet wel dat het heerlijk was. Lekker genoten van het warme water! Na een uurtje te hebben genoten was het tijd om terug te lopen naar het hostel. Daar mijn spullen gedropt door gelopen naar centrum. Ijsje gehaald daarna rondje door Taupo. Ik kwam uiteindelijk uit bij the warehouse. Ik had eerder al van gehoord, maar was nu wel nieuwsgierig wat voor winkel het was. Het is winkel met van alles wat goedkopen spullen en allerlei deals enzo. Daarom is het zo populair bij de backpackers!!

Daarna boodschappen gedaan. Water ingeslagen voor morgen en brood. Natuurlijk ook de vraag wat ga ik eten vanavond. Hamburgers maken lekker simpel.

Ik kom en morgen weer foto’s op Facebook denk ik

15 februari 2018
    Dit was een heerlijke dag voor je en mooie attracties gezien. Wat je morgen wil gaan doen lijkt ons indrukwekkend. Wat een schitterende reis maak je Bram en bijne elke dag een verrassing wat je gaat eten die avond. Groetjes van Oma en Opa B xx🏃💏🌮🍴🍶
  2. Monique:
    Mooie dag Bram! Heerlijk die hot springs! Veel plezier met het lopen van de pas.😘