Blue Moutains Day 3

15 maart 2018 - Blue Mountains, Australië

Vandaag de derde dag bij Frans. Dit keer zonder mist wakker worden, maar met de eerste zonnestralen door het bos. Lekker betekend hopelijk een goede dag. Na een ontbijtje met zwart broodje met jam. Ja zwart brood echt bijzonder! Zijn we rond negen uur op pad gegaan. Richting Katoomba daar gaan we wandelen. Wat eerder een witte muur was is nu een mooi uitzichtspunt met strak blauwe lucht! De bedoeling was een wandeling langs de rotswand te doen, maar die was helaas gesloten.. Je kon wel naar de eerste waterval lopen. Steil naar beneden doormiddel van een trap. Dan te bedenken dat je die ook weer omhoog moet lopen😱. Een waterval van een x aantal meter! Bijzonder om te zien. Helaas was het pad vanaf hier dicht. Dus ja weer de trappen op omhoog. Die gaan we in de benen voelen. Daar gekozen een andere wandeling te doen meer door het bos, maar ook langs de rand. Een wandeling van een uur door de blubber enzo. Daarna even wat lemonade gedronken om af te koelen. De temperatuur was inmiddels ook weer omhoog gegaan. Daarna 10 minuten terug gelopen naar de auto en richting centrum van Katoomba. Hier wat gegeten en Frans moest een paar dingen ophalen. Eenmaal terug even rustig aangedaan en even het lui zweet van mij af gedoucht. Ook meteen even gekeken naar hostel voor Sydney. Ik ga zaterdag terug naar Sydney kan ik nog even rustig rondstruinen in Sydney. Dus alvast een hostel geboekt. In het zelfde stukkie, maar wel andere. Dus weer dichtbij het centrum! Rond 6 uur zijn we iemand gaan ophalen van het station, want Frans gaat dit weekend weer lessen geven. Dus morgen ga ik lekker hier rond hangen en beetje werken! Zometeen lekker eten! Nou eten was lekker! Fried rice met groente! Ook heel bijzonder om met Reki mensen aan tafel te zitten. Frans geeft reki lessen overal op de wereld en is in zijn zeggen 1 van de grootste. Hij heeft hier in zijn oud huis een ruimte waar hij die lessen kan geven. Vanavond waren er al 2 gasten. Ik kan zeggen dat het een bijzonder gesprek was over hypnose, de internet en over soorten behandeling. Het was bijzonder en ik ben benieuwd als er morgen nog meer mensen zijn hoe dat zal zijn. Wat voor soort gesprekken er dan zullen zijn.

Wat misschien ook grappig is om te zeggen. Ik had gisteren foto’s geplaatst op Facebook. In een van die foto zwart/wit heb ik Frans zijn hoofd verwerkt. Ik gok dat veel mensen dat niet hebben gezien.

1. Monique:
    15 maart 2018
    Hey lieve Bram, fijn dat je het zo gezellig hebt bij Frans en Bronwen.
  2. T. Bellaart:
    15 maart 2018
    Hoi Bram wat zit jij in een prachtige omgeving, we hebben op internet gekeken en het ziet er schitterend uit. Frans heeft een drukke werkdag morgen en jij kan lekker relaxen en een rondje buiten lopen. groetjes Oma en Opa B xx
  3. Frans:
    15 maart 2018
    Hi Bram, gezellig dat je er bent en die broodjes met jam smaken erg lekker!