Eind van stage

30 augustus 2019 - Engeland, Verenigd Koninkrijk

Zo mijn stage periode zit erop. Vandaag heb ik mijn laatste werk dag gehad. Veel mensen dachten dat ik tot oktober zou blijven, maar dat is niet zo. Het zou niet uitpakken hoe ik zou willen. Ik had geprobeerd mijn contract te verlengen tot 15 oktober. Dat was ook gelukt alleen met een schoolcontract. Alleen ik wilde graag een normaal contract. Dit was helaas niet mogelijk, omdat ik mijn diploma nog niet heb… Helaas. Ik had graag nog langer doorgewerkt, maar het is ook mooi zo.

Volgende week vrijdag kom ik terug in Nederland. De planning is tot dinsdag hier te blijven. Er zijn nog een paar feestjes en leuke activiteiten voor staff. Dan dinsdag tot en met vrijdag ga ik naar London met lotte. Heel leuk om samen Londen te gaan verkennen!

Het is heel raar om te bedenken dat het nu over is. Ik heb nog helemaal niet het idee dat het voorbij is. Iets waar ik de afgelopen maanden mijn passie in heb gestopt. Werk dat echt perfect in mijn straatje valt. Werken met kids, kids een geweldige ervaring mee geven, angsten overwinnen of gewoon heel veel lol te maken. Heel veel gezellige en gekke collega's.

Gisteren had ik ook mijn eind review van het seizoen. Aan het begin van het seizoen waren mijn doelstelling: Engels te verbeteren, want mijn engels was niet perfect. Mijn coaching skills te verbeteren. Minder stress te tonen in bepaalde situaties. Veel is gelukt! Mijn engels is echt met sprongen vooruit gegaan. Het is nog steeds niet perfect, maar wel met grote stappen vooruit gegaan. Het is raar om te zeggen maar ik droom nu in het engels. Geen enkele moeite en angst meer om een gesprek in het engels te beginnen. Daarbij zijn mijn coaching skills echt verbeterd, want dit ging gepaard met mijn engels. Ik ben ook erg trots op feit dat groepen heb kunnen begeleiden en helpen bij center. Ook al ging het niet altijd even makkelijk, maar ik heb het toch geflikt.

Voor stage is ook alles afgerond. Alles is afgetekend. Als het goed is heb ik 801 uur gemaakt. Precies hoeveel ik moest. Zo heb ik ook mijn examen hier mogen doen. Dat gewoon even met een 9.3 afgerond. Bam die is binnen!

Volgend jaar terug? Wie weet wat de toekomst gaat brengen. Eerst maar eens mijn diploma binnen halen. Misschien wil ik wel weer terug naar pgl. Een volgend seizoen doen en groeien binnen het bedrijf of misschien vind ik wel pgl in nederland. Maar dat zijn meer vragen voor later. Eerst 2 maanden vakantie en dan begin november weer naar school!

1. Petra:
    Tof. Top.
    Je mag heel trots zijn op jezelf Bram. Wauw. Mooie laatste week nog gewenst.
  2. Annemarie:
    Lekker Bram!!
    Geniet nog even van London samen met Lotte!!
    En tot snel dan👍🏻.
  3. Irene kroes:
    30 augustus 2019
    Geweldig mat een mooie tijd heb je gehad je komt met veel ervaring naar huis ik ben trots op je nog een paar fijne dagen met Lotte in Londen tot in Nederland liefs oma👍👍❤️❤️
  4. Gea:
    31 augustus 2019
    Wat heb jij jezelf een fantastische basis gegeven voor de rest van je leven. Zowel Down under als in Engeland. Ik ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen. Eerst nog even genieten in Londen en daarna thuis. Je bent een kanjer!
  5. Monique:
    31 augustus 2019
    Hey Bram, hier een trotse moeder. Wat heb je er een top stage van gemaakt. Alles eruit gehaald wat erin zat en het liefst wilde je nog meer. Maar dat gaat vast goed komen als je je papiertje hebt gehaald. Gezellig dat je weer thuis komt. Maak er een paar mooie dagen van in Londen. ❤️😘
  6. Loes de Vries:
    31 augustus 2019
    Hi Bram, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad en wat jammer van dat contract. Je hebt in ieder geval veel ervaring opgedaan en enorm goed Engels geleerd. 👍