Stage

16 augustus 2019 - Engeland, Verenigd Koninkrijk

Weer even een verslagje van mijn kant. Deze week was een heftige week. Zo makkelijk hoe ik alles heb door lopen. Hoe ik deze week echt op de proef ben gesteld. Ik stond deze week weer op groep. Ik was weer verantwoordelijk voor 12 kids tussen de 10-13 jaar. Hetzelfde als de laatste keer. In de voorbereiding zag ik al dat ik een meisje van twee weken geleden weer in mijn groep heb. Ze was voor week naar huis gegaan en kwam deze week weer terug. Zo had ik ook een meisje in de groep van mission spy van vorige week. Dan natuurlijk nog 10 andere kids.
Het gedrag van deze kids was zo slecht soms. Dat er heel veel tijd, moeite en stress is ingaan zitten. Het diepte punt was dinsdag. Dat een moeder schreeuwend aan de lijn hing bij pgl. Gelukkig was er niks over mij te klagen, maar over dingen waar ik niet de verantwoording over had. Der is zelfs een onderzoek naar gestart. Dus ja dat zegt wel iets over mijn week. Gelukkig was ik vandaag even lekker vrij om bij te komen. Morgen ochtend vertrekken de kids.
Donderdag heb ik ook dan eindelijk mijn examen gedaan voor school. Ik moest een abseil sessie geven waar ik de leiding over nam. Best stressvoll in zo een week, maar ik kan wel zeggen dat ik hem heb gerockt. Alle onderdelen met een 8 of hoger afgesloten. Dus dat worden een mooi gemiddelde. Alleen nog hopen dat Cosmo alles goed keurt. Dat alle bestanden juist zijn ingevuld, want dat is nog een dingetje.
Ook stond ik deze weken voor een beslissing. Tot gisteren kon je inschrijven voor het werken komend seizoen bij PGL. De gedachtens waren om in te gaan schrijven en dan een kijken of ik mijn paddle diploma kon halen voor volgende seizoen. Dat ik dan ook watersports kan geven. Alleen die training viel in december en duurt 3 weken. Kans groot dat er dan examens zijn. Uiteindelijk dus niet ingeschreven en ook niet voor volgend jaar. Eigenlijk met de gedachten misschien komt er in nederland nog wat op mijn pad. Als ik mijn in januari of februari toch denk ik wil terug naar pgl kan ik het altijd proberen. Want ik heb hier geen slechte indruk achter gelaten. Na mijn diploma ga ik wel zien wat mijn volgende avontuur is.
Komende week heb ik eerst 2 dagen toil en sessie en na dat mag ik weer een groep coveren. Dit keer de 7-10 jarige kids. Ben benieuwd hoe dat zal zijn. Die week daarop ben ik groepie van 13-16 jarige weer een nieuwe ervaring. Ik mag echt niet klagen over wat voor ervaringen ik hier op doe. Dat ik blij mag zijn met wat ze mijn allemaal toe vertrouwen en toe bedelen. Nu is de tijd om deze kansen ook aan te grijpen, want voor dat je het weet zit je weer in de schoolbanken….

1. Irene kroes:
    16 augustus 2019
    Bram weer een mooi verslag je doet veel ervaring op en leert heel veel ik ben trots op je het is best moeilijk om een beslissing te nemen maar wie weet er op je pad komt liefs omaxxxx
  2. T. Bellaart:
    17 augustus 2019
    Bram zo te lezen ben je knap op de proef gesteld, maar heb je je er goed doorheen geslagen. Zo heb je soms moeilijke leermomenten maar door jouw inzet komt het goed. Je doet het TOP Bram. Liefs en groetjes van Oma Nel en Opa Theo xxx👍💕
  3. Paul van elk:
    17 augustus 2019
    Fijn om te lezen over hetgeen je ervaart. Goed bezig hoor Bram.
  4. Monique:
    17 augustus 2019
    Je hebt niet de makkelijkste week gehad, maar daardoor weer heel veel geleerd. Je slaat je er goed doorheen. Fijn dat je examen zo goed ging en succes met de komende weken! 😘
  5. Tamara Hart:
    17 augustus 2019
    Hey Bram wat leuk te lezen wat je daar allemaal doet en leert! Geweldige ervaring die niemand meer afpakt. Hoe staat het met je Engels?