Stage week.....

6 augustus 2019 - Wootton Bridge, Verenigd Koninkrijk

Zo een tijdje van de radar geweest. Waarom? Gewoon heel druk en plezier aan het maken. Soms heb ik het idee dat mijn week verhaaltjes beetje saai waren. Het lijkt als ik schrijf elke keer zelfde, maar de beleving hier is wel anders!
De afgelopen weken heb ik natuurlijk heel veel sessies gedraaid, maar ben ook voor een week groupleader geweest. Group leader van 12 indie’s tussen de 10-13 jaar.   Dit was echt geweldig! Je bent echt een soort vader figuur, maar ondertussen heb je veel lol. Ik was dan verantwoordelijk over 12 maar in totaal hadden we een groep van 70 met 6 groupies. Als groupie maak je tussen de 8 en 11 uur op een dag. Dit dan voor 8 dagen waarvan 1 dag je vrij bent! Best pittige, maar waard.
Samen met Roberto medewerker hier ben ik op mission spy geplaatst. Een product wat kids kunnen kiezen als ze hier naar toe komen. De eerste week was het niet super gegaan, omdat er teamleader weg is gegaan. Dus Roberto was er opgeplaatst om het te regelen en later ben ik daar ook opgeplaatst. Om hem te helpen en de laatste 2 dagen in mijn 1tje uit te voeren, omdat hij dan op vakantie is! Nou, dat zijn de leuke dingen.
Mijn ouders zijn ook een paar dagen langs geweest! Met elkaar het eiland bezichtigd. Ik heb ook het center laten zien. Waar ik nu zo enthousiast over ben! 3 fantastische dagen!
Even een paar hoogte punten van afgelopen week! Dus ja ik heb het nog goed naar mijn zin. Alleen de laatste weken wel af en toe dipje, maar ja dat hoort er bij... de gezelligheid en werk helpt mij hier goed doorheen! Vanaf zaterdag sta ik weer op groep! Dus dat wordt weer leuk!

1. Irene kroes:
    6 augustus 2019
    Weer een mooi verslag wat beleef je toch veel ik begrijp het best als je af en toe een dipje hebt maar je doet het toch allemaal ik ben trots op je nog heel veel succes liefs oma irene👍👍❤️😘👋
  2. Gea:
    7 augustus 2019
    Helemaal eens met oma Irene. Wij trots op jou en jij mag best trots zijn op jezelf!
  3. Monique:
    7 augustus 2019
    Het waren zeker fijne dagen! ❤️
  4. Mirjam:
    8 augustus 2019