Week 11

15 juli 2019 - Wootton Bridge, Verenigd Koninkrijk

Zondag had ik 2 sessies jaccob. 2 wel oke sessies. Jaccobs is niet mijn favoriet, omdat kids vaak de concentratie verliezen. Zo hebben ze ook maar een beurt… in de middag was ik vrij. Om 16:30 in de keuken beginnen. In de keuken werken naar mijn mening altijd chrumpy mannen. Ik stond bij de vaatwasser. Hoe langer ik bij de vaatwasser stond te werken hoe meer ze gingen praten en mij betrekken. Mooi om te zien zulke dingen. Hard werken, maar daar ben ik niet vies van. ‘S avonds nog even met oma gebeld die is altijd nieuwsgierig naar de verhalen.
Maandag in de ochtend 2 sessies klimmen. Niet de beste sessies. Kinderen zijn vaak moe ‘s ochtend en geen concentratie meer. Als jij energie geeft krijg je het niet terug. Dat is wel jammer. S middags stond 1 sessie abseilen op de planning. Alleen de kinderen waren nergens te bekennen. Dus opruimen en GA om kids te verwelkomen. Group-assistent. ’S Avonds kampvuur met wat oudere kids. Kampvuur aan krijgen, challange opzich. Als er alleen, maar grote blokken zijn. Gelukt! Dit was het leukste kampvuur tot nu toe. Zo gek gedaan en de kids vonden geweldig ook al waren 15/16 jarig. Met catching the wooooh en alle fortnite dansjes.
Dinsdag eerste sessie vrij. Dus uitslapen. Vertical challange met leuke groep die heel enthousiast was. Na lunch de zelfde groep met een nog betere vibe. Het mooiste uit deze sessie dat ik meisje 2x tot de top heb kunnen coach die anders niet had gedaan. Dat zijn de mooie dingen. Alleen mijn sessie daarna was verschrikkelijk. Mijn mood van  blijdschap was gone. S avonds ambuse. Was wel oke, groot verstoppertje. Het leuke de groep van gister van kampvuur kwamen mij opzoeken als challange. Dus nog even bungalow song gezongen.
Woensdag 2 sessies vertical challange. 2 prima sessie met hoop gezelligheid. S middags foto’s gemaakt van de puppys knuffelen. Was activiteit voor de staf om goede mood te creëren. De rest van de dag vrij. Ook nog even netball spelen
Donderdag was niet een hele bijzondere dag 2 sessies VC en 2 sessies jaccobs. ’S Avonds nog naar strand gegaan, omdat daar groep beachfire had. Was super chillen groep dus nog even gechilled met hun.
Vrijdag was ik vrij. Uhm ja helemaal niks gedaan. John wick 2 en 3 gekeken en ’s avonds nog netball gespeeld. Dat is het hele verhaal.
Zaterdag in de ochtend tunnel trail. Een grondsessie sinds tijden. Dit keer met efl groups. Dit zijn buitenlandse mensen die hier zijn om engels te leren. Pff best pittig, maar toch gelukt. Hun engels is best matig en dan bij sommige is het weer heel goed. In de middag klimsessie met wat oudere kids. Dit is gelijk heel anders in sessie geven. Dus even switchen. Werd ook beoordeeld, perfecte sessies dus dat is mooi!. Ik werd ook nog even tijdens de sessie in mijn mond gestoken bij een of ander beest. Hele mond gevoelloos….
Zondag Jaccobs eerste sessie. Doordat oudere kids zijn is het veel makkelijker en sneller. Dus meerdere go’s. Daarna VC gegeven. In de middag stond abseilen op de planning. Alleen op laatste moment is dit nog veranderd naar task en klimmen. Mijn task de klimmuur opzetten en kampvuur hout verzamelen. Daarna nog sessie klimmen, waarbij heel gezellig gekletst werd. Dus de 1,5 uur vloog voorbij.
Vandaag maandag was ik weer vrij. Ben richting portsmouth gegaan lekker relaxed.
Mijn contract stopt 15 september, maar ik ben aan het kijken of ik het kan verlengen. Dan tot een normaal werk contract tot 15 oktober. Dus dan blijf ik misschien maand langer. Waarom wil ik langer blijven? Dit is echt een baan waar ik al mijn liefde en energie in kwijt kan. Dat is de reden dat ik hier vaak met grote glimlach rondloop. Natuurlijk is ook dubbel, langer van huis weg enzo. Maar ik ben nog jong en nu is tijd om dit te doen.

1. T. Bellaart:
    16 juli 2019
    Wat vinden wij het fijn dat we zo'n gelukkig kleinkind hebben. Je begon aan een onbekend iets en kijk eens hoeveel plezier en voldoening je heb gevonden. Je verslag is weer geweldig. Liefs en groetjes van Oma en Opa B xx💕👍