Week 10

6 juli 2019 - Wootton Bridge, Verenigd Koninkrijk

Vrijdag om 11 uur begonnen met de meeting. Hier krijg je instructies over je groep en andere zaken die spelen op het park. Natuurlijk ook over de vermissing. Dat wij hier absoluut niks over mogen zeggen. Dat is een taak van het management. Deze keer was ik beter voorbereid. Kids kwamen aan om 3 uur. Welkoms praatje met de kids en daar met de leraren. Daarin gaven de leraren aan dat ze kampvuur wilde op het strand. Dit betekend dat Bram bijna geen liedjes hoeft te zingen! Whhhoooooeeee! Na gesprek kids tour gegeven over het park en naar hun blokhutjes gebracht. Om 17:30 avond eten. Alleen ik stond het eten voor te lezen aan de kids. Op hetzelfde moment lopen huilende collega’s langs. Dan gaat wel belletje rinkelen in deze situatie, maar jij moet door! Dus gegeten met de kids en daarna kids af gedropt bij de cabine. Uur vrije tijd voor bram. Alleen moest hij nog even langs management voor gesprek. Je kan het al bijna raden, ze hebben een body gevonden. Ze weten nog niet zeker of het haar is, maar het kan bijna niet anders. 19:30 met mijn groep naar strand, beetje stenen gooien, met voeten in water en liedjes zing. Prima vrijdag!
Zaterdag om 7:15 melden. Kids om 7:30 bij ontbijt te brengen. Daarna iedereen voor te bereiden op de dag. De ochtend had ik vrij tot 12 daarna weer bij mijn groep. Om ze naar lunch en de shop te brengen. In de middag moest ik ook 2 sessies draaien. Abseilen met mijn eigen groep en trapeze. De trapeze was echt bijzondere sessie. De leraar had voor ogen dat iedereen moest proberen ongeacht wat, maar de betrokkenheid van de groep. Wauw, nog nooit zoiets gezien om elkaar te overtuigen. Echt bijzonder. Alleen laatste jongen wilde echt niet, maar uiteindelijk met wat hulp van moi😉. Heeft hij toch wat treden gedaan! Na mijn sessies direct door naar mijn groep. 17:40 avond eten en daarna water estafetten. Super leuk om af te koelen en uiteindelijk een watergevecht! ’S Avonds paspoort of world gedaan. Kids moeten vlaggen zoeken op terrein en dan vragen beantwoorden over dat land.
Zondag, precies de zelfde routine als gisteren. ’S Ochtends vrij en ’s middags werd mij last minute verteld dat ik sessie moest coveren vc. Vertical challange, maar wel met mijn eigen groep! Iedereen 2 go’s en sommige nog eentje extra. Recordje voor mij zelf. ’S Avonds disco, dit vind ik nu super leuk om beetje gek te doen! Ik ga altijd als miss tumble. Er is jurk met stippeltjes die ik aan trek. Dit ik ook nog staartje op mijn kop gedaan. Als mij. Ma dit zou zien, pakt ze de schaar knipt ze het af! De reacties van de kids zijn echt goud op mijn outfit!
Maandag, laatste dag. 7 uur in signen want de kids moeten om 8:50 huisjes uit zijn en bij de activiteiten zijn. Dit was uitdaging, maar met veeeeeel moeite gelukt! Dus dat is mooi. ’S Middags het water op gegaan met alex en roberto Gekanoent. Super leuk om even het water op te gaan!
Dinsdag was ik vrij. Ik ben naar newpoort gegaan. Heb namelijke een missie belayhandschoen of klimhandschoenen. Anders gaan mijn handen er aan van zoveel touw activiteiten. Helaas niks gevonden. Wel iets anders een fan. Om de kamer een beetje af te koelen. Meteen ook boodschappen gedaan en pizzaatje gescoord.
Woensdag 2 sessies klimmen in de ochtend. In de middag jaccobs en klimmen. Easy dagje. ’S Avonds netball gedaan voor eerst. We gaan 2x in de week proberen te trainen. In september is er dan groot toernooi in Frankrijk misschien kan ik dat nog mee pakken! Beweging is natuurlijk niet verkeerd. Een vervanger voor korfbal.
Donderdag bestond mijn gehele dag uit trapeze. Dat is wel moeilijkst om je motivatie hoog te houden. Je bent de hele tijd met het zelfde bezig… gelukt. In een van de sessie ook meisje met een hand. Zoveel respect die klom gewoon bijna de trapeze op! ’S Avonds disco, maar de meeste energie was wel weg…..
Vrijdag, maar 2 sessies. Abseilsessies. Met 4 abseilinstructors op 25 kids 2 sessie. Wie nam de leiding in het engels Bram. Als ik zo over na denk zou ik dat eerst helemaal niet durven in engels. Nu doe ik het gewoon even. Ik maak toch wel stappen. De rest van de dag toil. Iets met mijn uren regelen vorige week zat ik op de 400 uur met 14 over uren. Best netjes. Ze zochten ook mensen voor zondag avond in de keuken. Ja waarom niet. Kijken of ik mijn bulters-skills kan toepassen. Ik had enforced holiday. Dus ja toch chill om iets extra’s te doen! ’S Avonds nog wat netball gedaan.
Zaterdag was niet helemaal mijn dag. Vaak moet je dingen opzetten voor andere. Alleen wie was keer ’s ochtends niet op ropes. Yes Bram. Alleen natuurlijk moet bram wel opzetten, terwijl andere gewoon niks doen. Daar was ik wel klaar mee. Ook wat van gezegd dat ik elke keer de lul ben. Dus ik Jaccobs opgezet. Daarna sessie aeroball. Echt 6 weken niet gedaan, maar wat een fun kan je hebben zeg! Eerste groep, de teacher veranderde in een klein kind. Geweldig hij was er gebrand op om te winnen. De kids zo veel fun. Ik verloor in de sessie al bijna mijn stem, maar ach. De tweede sessie met allemaal meiden. Super gezellig sessie lekker geklets en ondertussen aeroball spelen. De fleurde mijn morgen wel op! ‘Smiddags Jacobs een andere dus weer opzetten en vc(vertical challange. Bij vc had ik een oudere groep. Met hun kan je veel sneller door de sessie gaan en meer go’s geven. Deze dag hele leuke groepen gehad! De indi’s komen induviduale mensen. Waarschijnlijk word ik dan een week groupleader van 7-10 jaar oude kids. Ik zo waarom vanwege mijn engels, snap ik heel goed. Mijn teamleader nee! Je bent zo blije stuiterball perfect voor de kids.

1. Mirjam:
    6 juli 2019
    Lekker druk bezig. Klasse !
  2. Irene kroes:
    6 juli 2019
    Bram wat een mooi verslag ik ben trots op je wat doe je het goed je bent daar erg op je plaats xxxx liefs oma
  3. Paul van elk:
    Fijn om te lezen Bram
  4. Monique:
    7 juli 2019
    Goed bezig Bram! Je kunt daar lekker al je energie kwijt! Ik ben benieuwd hoe het in de keuken was. Tot over 2 weken!
  5. T. Bellaart:
    7 juli 2019
    Tjonge Bram wat een druk leven heb je en wat bouw je een ervaring op. We lezen dat je ervan geniet. Heelveel respect hebben Opa en Oma voor je. Het is fijn om je verslagen te lezen. Liefs en groetjes Opa en Oma B xx😘💕🏃