Back in Sydney

17 maart 2018 - Sydney, Australië

Even weer een verslag schrijven. Gisteren niks geplaatst omdat ik heel erg lui was. Ja heb eigenlijk de hele dag rond gehangen en een beetje gewerkt. ‘S ochtends werd ik wakker en er was buiten 1 grote mist wolk.. jammer geen lekker weer maar ach. Frans ging om 10 uur aan de slag met zijn klas dus voor mij was het tijd om even te gaan werken. Alle onkruidwieden op het paarden veldje 2 uurtjes mee bezig geweest. Daarna gedoucht en toen had bronwen lunch gemaakt. Salade met een soort hartige taart lekkker! Smiddags een beetje gelezen en dat soort dingen. Oja en toen was er nog een shittie probleem. Wc in de reiki ruimte was verstopt. Nou Frans en Bram gingen wel even kijken wat het probleem was. Nou wij even de deksel los Draaien. Nou de shit kwam ons te gemoed. Snel maar weer dicht maken. Dit is werk voor een loodgieter maar wel veel pret! ‘S avonds mijn tas al ingepakt voor de volgende dag. Het warme weer komt mij nu echt te gemoed. Morgen 31, zondag 37 😱. De volgende dag vroeg opgestaan en de laatste uurtje met Frans besteed, want die moest weer les geven. Ik zou door bronwen om 10:20 bij station gedropt worden. Dat liep iets anders van de elektraman en loodgieter kwamen allemaal te gelijk. Gelukkig zit ik niet vast aan een schema ofzo. Dus uiteindelijk rond 12 uur de trein gepakt. Ik kan zeggen dat ik super dagen heb gehad bij Frans en Bronwen. Genoten van de gezelligheid. Ook bijzonder dat ik op zo een manier eigenlijk een kijkje in hun leven heb mogen nemen. In Nederland kom ik zeker nog een bakkie bij je doen Frans! Mijn reis naar Sydney was lang, omdat ik erg moe was. Dus uiteindelijk kwam ik aan om 3 uur in het hostel. Prima hostel waar ik groot gedeelte van de dag op bed heb besteed lekker relaxen. ‘S avonds buiten in een park een broodje gegeten en beetje over king cross gelopen.

Het is eigenlijk raar te zeggen dat over 3 dagen in Bali zit. In Nieuw-Zeeland was ik klaar voor de volgende stap naar nieuw land. Hier heb ik het idee dat ik nog in de wolk zit van het geweldige Australië. Eigenlijk kreeg ik al na 2 of 3 dagen het idee waarom niet Australië verlaten en na bali terug komen met een working holiday visa. Hier gewoon een jaar gaan werken. Heel goed voor mijn engels, maar ik denk dat te veel tegens zijn. Dat ik eigenlijk niet alle tijd in een hostel wil leven. Dat je heel erg gestoord word door andere mensen. Natuurlijk zit je ook ver van je Familie. Dat is ook een puntje. Misschien kom ik er later nog wel op terug.

Morgen dingen gaan uitzoeken voor Bali.

1. T. Bellaart:
    17 maart 2018
    Bram na het mooie Nieuw Zeeland en het prachtige Sydney en omgeving en de geweldige dagen bij Frans en Bronwen ga je over 2 dagen naar een heel andere
    wereld toe. We hopen dat je op Bali ook zal genieten van de cultuur en natuurschoon.
    liefs en groetjes Oma en Opa B xxx
  2. Monique:
    17 maart 2018
    Hey Bram, heerlijk om al je ervaringen zo te lezen. Wat een cadeautje was dit verblijf in de blue mountains. Fijn om te horen dat je zo geniet! Terug gaan naar Australië blijft een mogelijkheid, denk er rustig over na. Volg je ❤!
    Dikke zoen💋💋
  3. Irene kroes:
    17 maart 2018
    Bram fijn dat je het zo leuk heb gehad , ga ook genieten in Bali lijk mij ook erg mooi. Oma Irene xxxxx
  4. Frans:
    17 maart 2018
    Hi Bram, het was inderdaad erg gezellig en leuk om dingen te doen, wandelen, werken in de tuin, enz... Geniet van Sydney en Bali. Ja inderdaad, volg je hart. Veel backpackers die hier werken huren ook vaak een huisje samen.
    Tot in Nederland voor een bakkie
  5. Gea:
    18 maart 2018
    Bewondering!
    Bewondering dat je alleen al zo lang op stap bent.
    Bewondering omdat je je in onverwachte omstandigheden altijd weet te redden.
    Bewondering omdat je je emoties met iedereen deelt.
    Bewondering omdat je belangrijke vragen met iedereen deelt.
    Australië heb je geproefd maar nog niet gegeten. Ik merk dat je het daar onwijs naar je zin hebt. Bali is natuurlijk ook een uitdaging maar Australië zal altijd aan je blijven knagen. En eenmaal terug in nederland zal het er haast niet meer van komen. Ik gun je ouders ook dat ze je weer kunnen knuffelen. Moeilijk! Denk er maar heel goed over na. Alvast verre afstand knuffel van mij😘