Stage Week 8/9

28 juni 2019 - Wootton Bridge, Verenigd Koninkrijk

Na een week in nederland zijn geweest, ging ik donderdag avond weer terug naar the isle of wight. Een week met mixed feelings in nederland, maar wel een week waar ik mijzelf kon resetten. Donderdag vloog ik om 9 uur naar engeland. Kwart over negen geland, uber, ferry en een lift en 23:30 weer op mijn stekkie.
Vrijdag begonnen met 2 sessies klimmen en training. De saaiste training ever... Het sloeg nergens op. Helaas soms heb je die dingen...
Zaterdag bestond mijn ochtend uit 2 sessies vertical challange. 2 super leuke groepen met heel veel positivity for the kids. Daar leef je echt van op. In de middag had ik eigenlijk enforced holiday, maar dat even veranderd naar 2 trapeze sessie. Ik kreeg er ook nog kampvuur bij als extra sessie. Samen met iemand een liedje zingen en beetje gek doen.
Zondag vrij. Niet zoveel gedaan. Een biertje gedronken ‘s avonds.
Maandag ‘s ochtends weer twee sessies klimmen. Dat wordt mijn routine voor de komende dag. ‘S middags werd er een verplichte staff meeting georganiseerd. Wat blijkt een staffmember is vermist. ‘S ochtends niet op komen dagen voor werk en nergens te vinden. Gisteravond rondje gaan lopen niet meer terug gevonden. Vreemd, maar oke. In de middag jacobs ladder. Eerste keer was wel wennen hoor jacobs , maar goed te doen. Mijn laatste groep was fantastic. ‘S avonds weer kampvuur. Dit keer alleen om het vuur in de gaten te houden prima!
Dinsdag was rosie nog steeds niet terug. Dit was punt dat het park vol stond met rescue teams om te zoeken. Tegen de kinderen werd vertelt dat ze aan het oefenen waren..... Ik had de hele dag klimmen. De ochtend sessie niet heel bijzonder, maar de middag sessie zelfde groep als gisteren. De leraren lieten duidelijk merken dat ze me erg waarderen. Dat doet een mens goed!
Woensdag stond pers daadwerkelijk voor de gate en probeerde naar binnen te komen op het park. Dit gaat wel heel ver. Ze is nog steeds niet gevonden na bijna 3 dagen zoek.... In de ochtend had ik weer klimmen. Alleen bij mijn tweede sessie was mijn groep zoek?!? Zoek op een park ja echt. Wat bleek ze waren douchen😳 na hun sensory trail. Dus even een klimsessie in uur smashen! Gelukt ook nog! ‘S middags een abseilsessie dubbel men. Samen met drew, hij had blijkbaar nog maar 1 kind in 3sessies naar beneden gestuurd. Nu in onze sessie 10 kids. Hij helemaal blij en zei jouw positivity helpt enorm met vertrouwen geven! Super om te horen. Daarna sessie trapeze met super schattige kids denk allemaal 7 of 8. Ze deden het nog allemaal! Tijdens deze sessie ook beoordeeld! Alles was prima! ‘S avonds de bar in gegaan echt 1,5 uur met teamleader gesproken die eigenlijk wel beetje door heen zat. Aan einde zei hij, kwam bij jouw zitten, omdat je altijd vrolijk bent! Deze keer ook gelukt om mij op te vrolijke! Wat mij wel bij blijft uit gesprek. De situatie van meisje is ernstig, maar als zoiets gebeurt in twee werelden. 1 hele bezorgde, maar aan de andere kant moet je presteren naar de gast.
Donderdag was niet hele bijzondere dag abseil, trapeze, en klimmen. Was wel super warm maar chil voor mijn kleurtje!
Vandaag sta ik weer op groep, om 11 uur meeting voor groep. 42 kids voor 4 dagen prima. Oja vanavond kampvuur. Daar schijt ik hem wel voor

1. Irene kroes:
    28 juni 2019
    Bram weer een spannende week wat doe je het goed ben trots op je soms gebeuren er dingen inhet leven daar moet je mee omgaan dat doe je goed trotse oma xxxx👍👍😘❤️
  2. Mirjam:
    28 juni 2019
    Goed dat je weer terug bent! Een mooie week en sterkte met jullie vermissing.
  3. T. Bellaart:
    28 juni 2019
    Bram wat fijn dat je weer op de plek bent waar je zoveel plezier in hebt om te leren en te doen. Maar wat een heftig nieuws over de verdwijning van het meisje, we hopen dat het goed af zal lopen. Sterkte Bram en liefs van Oma en Opa B cx👍😘💕