Back in Sydney for the 3 time

2 mei 2018 - Sydney, Australië

Simds ik terug ben van de duiktrip heb ik eigelijk niks meer gedaan. Ik ben er uit gegaan om eten te scoren of voor loopje de rest van de tijd heb ik gewoon zitten te niksen. Lekker relaxen en wachten tot dat mijn vliegtuig richting Sydney vertrek. Vanochtend ron half 6 ging een wekker. Terwijl ik wakker schrok, omdat ik dacht dat mijn wakker was uit bed gesprongen om de wekker uit te zetten. Door deze actie viel mijn telefoon uit mijn bed op de stenen. Shit.... later bleek barst in mijn scherm gvd.... Ach shit happends. Uiteindelijk rond half 8 uit bed gegaan. Ontbijten enzo, daarna even douchen en rond 9:30 uitchecken. Bagage in de bagageroom en lekker chillen. Rond 1 uur word ik opgehaald door busje om richting de airport te gaan. De Airport is ZO klein. De domestic part dan. Een lijn voor de beveiliging. Daarna lekker gechilled achter de douane. Weer even lekker schrijven.

De vlucht was iets van 2,5 uur lekker een filmpje kijken. Daarna zo het vliegtuig uit. Zat op rij 3 dus was snel bagage pakken en naar de trein. 15 minuutjes en dan nog 10 minuten lopen super!. Cairns, was al een schok, maar dit ook weer... Alles nog kleiner en op elkaar gepropt. Oke, spullen gedropt en belangrijke spullen in de locker en dan ergens eten scoren, want het was inmiddels 8 uur. Ergens in donker patkje gegeten en terug naar hostel. Even mijn verhaal afronden en even lekker douchen. Een plek zoeken om te zitten. Op het dak geen plaats en er word daar al goed gedronken. Uhm, het is woensdag mensen! Dan maar in de tv room lekker onder uit schrijven. We lijken wel een stel plofkippen hier. Daar betaal je ook nog eens voor. Zo 25 australische dollar per nacht 😱. Morgen maar weer eens goed rondje maken door de stad.

1. T. Bellaart:
    3 mei 2018
    Fijn dat je weer in Sydney bent en in een paar dagen kan wennen aan het leven daar. Succes met het zoeken naar een baantje. Jammer van je telefoon maar gelukkig werkt hij nog. Groetjes van Oma Nel en Opa Theo xxx😘