Bijna terug naar huis!

4 mei 2018 - Sydney, Australië

Vandaag mijn tweede dag in sydney en ik moet jullie vertellen dat ik vanochtend een vliegticket heb geboekt naar Amsterdam. Gisteren heb ik echt een super dag gehad ,maar ik kan voor mijzelf niet stap zetten om hier te gaan werken. Dus dan maar naar huis!

Gisteren rond 8 uur hier ontbeten in hostel. Lekker simpel ontbijt. Pindakaas met jam. Daarna lekker opfrissen en toen kwam ik iemand van 1 maand geleden tegen die in nates zat. Het andere hostel waar ik in zat hier in Sydney. Daarna mijn spullen gepakt en rondje gaan lopen door de stad. Eerst door drukke centrum richting de luxe haven. Hier even lekker zitten mensen kijken. Alle zakelijke mensen die hier luxe gaan lunch of zakelijke besprekingen. Nu richting het park lopen. Onderweg pot pindakaas, brood en banaan scoren voor mijn lunch. lekker in de royal garden lunchen en wat fototjes schieten. Dat is ook al weer een tijd geleden dat ik dat heb gedaan. Rond een uur of twee terug naar hostel. Hier even wat chillen op het dak terras. Daarna nog even naar de supermarket lopen. Eten voor vanavond scoren, het idee om vanavond maar weer eens zelf te gaan koken tot dat ik in gesprek raakte met 2 Duitsers. Die vroege of ik mee ging naar de subway eten scoren. Waarom niet? Dan maar morgen zoete aardappel met bietjes. Dus gezellig wat gegeten met die gasten en daarna nog even het thuisfront gebeld. Daarna nog richting het uitzicht punt over de brug en het theater van Sydney. Even proberen om foto’s te nemen in donker, want dat is nog best wel lastig! Maar het is wel aardig gelukt( kijk, maar op mijn Facebook).

Vandaag weer lekker rond gelopen door Sydney, gechilled. Heerlijk relaxed. Nog een paar dagen genieten!

1. Loes de Vries:
    4 mei 2018
    Wat leuk Bram dat je weer thuis komt. Je hebt in ieder geval de sfeer geproefd van diverse landen waar je misschien anders nooit zou komen. Wat een ervaring. De familie zal ook wel blij zijn. Tot gauw!
  2. T. Bellaart:
    4 mei 2018
    Bram fijn dat je weer naar huis komt. Wat je allemaal gezien hebt van de werelddelen die je bezocht hebt kunnen ze niet meer afnemen. Je hebt 4 maanden een geweldige tijd gehad aan de andere kant van de wereld, maar we zijn blij dat we je volgende week gaan zien. Nog een paar fijne dagen in Sydney. Liefs en groetjes Oma en Opa B xxx
  3. Monique:
    4 mei 2018
    Fijn dat je weer naar huis komt! 🎉Super trots hoe je het de afgelopen maanden hebt gedaan! Een hoop ervaring en mooie herinneringen aan een geweldige reis neem je mee naar huis. Geniet nog van een paar fijne dagen in Sydney! 😘
  4. Irene kroes:
    4 mei 2018
    Lieve Bram fijn dat je naar huis komt je hebt een geweldige reis gehad.Geniet nog een paar dagen in Sidney een goede vlucht terug ik zie je volgende week oma Irenexxxx
  5. Paul van Elk:
    4 mei 2018
    Hoi gozer, gezellig dat je hier weer de boel onveilig komt maken. Eindelijk weer 2 mannen in huis😜.
    Zie je volgende week. 💋
  6. Frans:
    5 mei 2018
    Geniet van de laatste paar dagen in Sydney. Ik zie je weer in Haarlem ;-) voor een koffie.
  7. Gert krook:
    6 mei 2018
    Goede vlucht terug. Maar wat een reis heb je gemaakt en een ervaringen op gedaan.