christchurch day 3

14 januari 2018 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Mijn laatste dag Christchurch. Vanochtend was ik al vroeg weer wakker. In tegenstelling tot mij kamer genoten. Dus eerst maar rustig aan gedaan. Rond half 8 uit de veren ontbijt maken. Ondertussen ook even verder gekeken wat ik ga doen in Nieuw-Zeeland. Het thuisfront op de hoogte gebracht van mijn plannen en een hostel geboekt in Queenstown voor 3 dagen. In middels word ik over een uur opgehaald. Ik ga met Liesbeth en haar familie naar een rivier. Dus even mijn spullen bij elkaar gaan zoeken

Na een uurtje rijden aangekomen bij de rivier. Onderweg hadden we de autobanden al opgeblazen. Dus Abel, Boris en ik gingen aan de tocht beginnen. We moesten langs de rivier omhoog klimmen om verder stroom opwaarts te komen. Klimmen en klauteren door een heel mooi landschap!! Na anderhalf uur besloten om op de banden te gaan zitten en ons stroom af waards te laten vervoeren. Een leuke tocht, Frankrijk is hiermee vergeleken niks! Na onze tocht terug nog geluncht langs de rivier en toen weer terug naar christchurch.

Net even lekker opgefrist en spullen gepakt om even in het park te zitten. Lekker even te genieten van het zonnetje en natuurlijk mijn schoenen te laten drogen ( GOED HE PAP😉). Het is een drukte in het park. Mooi weer + een optreden in park gezellig druk!

Vanavond ga ik nog even een balletje schieten met de jongens. Ook mijn tas inpakken, want morgen ochtend ga ik om 7:45 met de bus naar Dunedin. Hier heb ik twee nachten geboekt! Dus mijn christchurch avontuur zit er bijna op!

⏱na heerlijk nog even in het park te hebben gelezen terug gelopen naar hostel. Hier alvast spullen ingepakt dat ik morgen makkelijker weg kom. Het bus station is ongeveer 15 lopen. Dus morgen 6:30 de wekker en 7:15 uit hostel dat ik zeker weten op tijd ben!

Vanavond ook voor het eerst echt gekookt. De eerste avond had ik lekker makkelijk gedaan. Brood met salade en eigenlijk had ik mij voorbereid om gisteren te koken, maar ik werd toen uitgenodigd om daar te eten. Dus ja vandaag moest ik er echt aan beginnen. Als snel ingeschat dat ik te veel groente heb. De helft gebruikt en 100 gram spaghetti. Conclusie morgen heb ik nog een maaltijd😬😉. Het was wel lekker dus dat is mooi!

⏱ net even lekker een balletje gegooid. Op mijn inmiddels al opgedroogde hardloopschoenen😊 Een uurtje beetje schiet oefeningen gedaan. Daarna ook nog even geprobeerd te Skypen met oma, maar helaas niet gelukt de verbinding was te slecht. Nu laatste dingen inpakken en nog even lezen. Dan morgen met de bus een stukje rijden.

Hier ook nog de foto’s van christchurch. De foto’s wil niet erg lukkend is die komen later of Facebook ofzo

!D73C159C-1B9A-48A1-A62F-2CBC9CBBA7976F37CB55-E672-4906-83C2-D261E04FC6D1

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. T. Bellaart:
    14 januari 2018
    Je maakt een fijne tijd mee. Goed verslag Bram.
  2. Frans:
    14 januari 2018
    Veel plezier in Dunedin, ik was daar verleden jaar. Mary woont daar dus misschien kunnen jullie nog een kopje thee drinken samen. Haar vriend geeft karate les, kan je ook langs ;-)
  3. Irene kroes:
    14 januari 2018
    Wat heb je veel beleefd jammer dat het FaceTime mislukte volgende keer beter ik geniet van je verslagen morgen een goede reis
  4. Paul van Elk:
    14 januari 2018
    Bram, ben blij dat je naar je vader luistert👍 Leuk dat je even hebt geschoten op de paal.
    Ben benieuwd wat Dunedin gaat brengen.
  5. Gea:
    14 januari 2018
    Christchurch is in ieder geval een goede start geweest. Op naar de volgende uitdaging!
  6. Monique:
    14 januari 2018
    Hey Bram, wat een leuke dag heb je gehad. Wennen hè, inkopen doen voor 1 persoon. Wij moeten ook wennen aan boodschappen doen voor zijn drietjes!😉
    Alvast veel plezier in Dunedin. Goede reis morgen!😘