Dunedin day 1

15 januari 2018 - Dunedin, Nieuw-Zeeland

6:30 ging de wekker tot tegenstelling van de andere dagen lag ik nu nog diep te ronken. Dus was het wat moeilijker mijn bed uit komen. Snel wassen spullen bij elkaar pakken en de kamer uit. Even nog broodje smeren met peanutbutter en gaan met die banaan. Oja ook nog het pasje inleveren. Het was een kwartiertje lopen met mijn volgestouwde backpack en handbagage.  Op bestemming aan gekomen wachten op de bus. De bus vertrok mooi op tijd. 7:45. Op dit moment hebben we een tussenstop van 30 minuten. Dan is nog 5 kwartier tot Dunedin.

Shit, in de bus is mijn rits van mijn handbagage tas stuk gegaan, maar even kijken hoe we dit gaan oplossen. 1 rits bij het grote vak is ook niet het ei van Columbus

⏱ Wat een mooie bus reis langs de kust😍. De natuur is echt zo mooi. Aangekomen in Dunedin. Als je de bus uitstapte was het al super heet. Ja en wie heeft vanochtend natuurlijk een lange broek aangetrokken; Bram van Elk. Dus even kwartiertje strijden in warme weer en rugzak naar het hostel.

Het hostel is minder voorzien dan hostel in christchurch, maar ach ik heb een bed waar ik kan pitten. Na dat ik mij had omgekleed richting de supermarkt. Eten gehaald en naar een parkje gelopen. Hier even liggen lezen. Alleen het waaide best hard. Toen bedacht om naar groter park verder op te lopen. Minder aan zee en hopelijk meer beschutting. Alleen toen ik naar park ging lopen kwam ik er achter dat het park boven op de berg lag. Pff wat een tocht naar boven. Uiteindelijk wel bereikt en even lekker liggen lezen. Ook heel mooi uitzicht over dunedin. Gelukkig was de terug weg makkelijker te belopen.

Daarna rustig aan gedaan. Dingen gelezen over de volgende stop. Gegeten en toen richting de supermarket. Project wasmiddel zoeken. Gelukkig zit mijn moessie aan de andere kant van de wereld dicht bij der telefoon, want anders had ik het niet gevonden😘. Nu even proberen een was te draaien.

Morgen Dunedin verkennen!

Weer geen foto’s morgen maar is een tent opzoeken met beter internet!!

1. T. Bellaart:
    15 januari 2018
    Hoi Bram fijn om te horen dat alles goed gaat en dat je kunt genieten van de mooie omgeving. Veel plezier in Dunedin. We hebben op internet gezien dat het daar mooi is. Groetjes van Oma en Opa B😘🚌
  2. Irene kroes:
    Hoi Bram weer een mooi verslag geniet in Dunedin oma Irene
  3. Maud:
    15 januari 2018
    Hahahah even strijden in je lange broek en ook nog is die berg op. Klinkt wel echt super relaxt al die parkjes en het warme weer. Ik moest gewoon in de kou en regen naar huis 😴 jaloersss
  4. Monique:
    15 januari 2018
    Morgen of nu ontbijtje van de zaak👍🏻 Goed bezig Bram! Ik ben trots op je. Geniet van alles en het mooie weer, hier is het vandaag hopeloos🌧☔️🌧☔️
  5. Frans:
    15 januari 2018
    Hi Bram, een rits kan je laten maken bij een schoenen zaak die zolen enzo doen. (hakkenbar) Het is mooi daar he! Groetjes aan Mary.
  6. Paul van Elk:
    15 januari 2018
    Zo Bram, zijn alle vlekken weer uit je kleren. De oma’s zullen trots op je zijn. Denk dat je in juli een andere taak krijgt. Ipv hoofd vuilnis naar hoofd was, PROMOTIE!
    Dag man.
  7. Gea:
    16 januari 2018
    Hoi Bram. Ik heb je via een bericht een site gestuurd waar je je kan aanmelden voor werken met gratis kost en inwoning. Misschien een idee- tje voor je. Ik ken iemand die uit NZ komt vandaar. Misschien een schoenmaker zoeken voor een nieuwe rits. Have fun!!