Kuta Lombok

2 april 2018 - Kuta Lombok, Indonesië

1 April en her is passen in Nederland. Hier hebben ze geen paaseitjes misschien ook wel beter😉. Ze zouden meteen weg smelten en ze zijn ook niet zo goed voor mij. Oké ik ga niet meer over de nachten hebben dat moet ik gewoon maar even accepteren dat je op een dorm slaapt. Vanochtend de dag beginnen met een lekker bananenpanecake. Hier kan keuze onbeperkt eten. Nog slechter dan de paaseieren, maar gewoon 1tje genomen. Daar heb ik dan genoeg aan voor de hele ochtend! Na mijn ontbijtje even douche gepakt en plan gemaakt voor vandaag. Het plan is een scooter te gaan huren voor 2 dagen. Dan kan ik vandaag en morgen rond scheuren hier in de omgeving en dan kan ik de laatste dag aan mijn CV werken. Brommer gehuurd voor 2 dagen easy peacy. Zwembroek en handdoek gepakt en richting het strand. 10 minuutje rijden om in een andere bay te komen. Kijken of het daar nog rustiger is. Wel wat verkopers maar valt nog wel mee. Plekje gezocht in de schaduw en lekker boek er bij pakken. Het water is hier echt zoo blauw! Niet normaal! Er ligt alleen wel wat plastic op strand. Dat is een algemeen groot probleem van Indonesië. Op elk strand zie je het plastic. Naar 2,5 uur lekker gelezen te hebben was voor mij tijd terug te gaan richting het hostel. Ergens eten. Zelfde tentje als gisteren. Helemaal van kom je weer terug enzo super leuk! Die vrouw begon ook heel gesprek tegen mij te houden. Na mijn maaltijd weer op de scoot gestapt en zo maar ergens naar toe gereden. Kwam uiteindelijk uit bij vissersdorpje. Allemaal locals aan het werk in het water of bezig met hun boten. Kinderen helemaal zwaai zo schattig. Na mijn rond trip van 2 uur weer terug in hostel. Lekker relaxen beetje lezen. Was ophalen. ‘S avonds even gebeld met oma Hilda. Die mijn voor het eerst tijdens mijn reis sprak via het beeldscherm! Bijzonder hoor!

2 April, vandaag weer een strand opzoeken ofzo. Lekker in mijn boek lezen. Dat is het plan voor vandaag. Eerst even ontbijten. Met het super gezellig personeel hier. BREAKFAST, altijd luid en duidelijk. Ook een goedemorgen. Rond 10 uur de deur uitgegaan. Nu de andere kant verkennen. Nou de weg is hier niet heel best... veel zand en stenen op de weg. Dus voorzichtig rijden. Ben daar niet zo een held mee... uiteindelijk afgeslagen naar strand. Wauw alleen maar surfers en bijna niemand op het strand. Boom gevonden voor de schaduw. Lekker relax uiteindelijk daar ook wat gaan eten. Super lekker local food. De rest van de dag niets uitgespookt. Morgen mijn hersen laten kraken en vervoer fixen naar Gili Air

1. T. Bellaart:
    2 april 2018
    Zo Bram 2 lekkere relax dagen voor je 🏍 wat rond rijden en lekker naar het strand en wat lezen. Dan is er ruimte voor verdere plannen. 🏖📓😘 Groetjes van ons xxx O en O B
  2. Loes de Vries:
    2 april 2018
    Leuk Bram om het allemaal te lezen maar ik word toch wel nieuwsgierig in welk boek je aan het lezen bent.
    Groetjes, Loes