Napier Day 2

19 februari 2018 - Napier, Nieuw-Zeeland

De eerste hele dag Napier, ja wat ga ik dan is uitspoken. Ja dat weet ik nog niet. Gisteren had ik een handdoek gekocht. Ik dacht doe knal geel dan vergeet ik het niet zo snel... Achter af niet de beste keuze, want dat gaat natuurlijk hartstikke erg afgeven in de was. Dus het eerste handdoek uitspoelen onder de douch. Daarna mijn spullen bij elkaar gepakt en stuk gaan lopen langs het water.  Oké nog even stadscentrum ingegaan, maar het werd mij al snel te warm 29 graden. Dus richting de supermarkt. Eerst richting de Countdown is kijken of ze andere dingen hebben dan de pak’nsave, maar al snel de supermarkt weer verlaten. Op naar de pak’nsave. Na een half uur weer buiten met bananen, ham, kaas, tonijn en tandpasta. Ja daar doe ik ongeveer een half uur over😂. Daarna naar het hostel geluncht en niet heel veel gedaan. Later nog een rondje gemaakt. Over morgen twijfel ik nog wat ik ga doen. Fiets huren en dan groot stuk fietsen of ga ik toerboeken. De jan van genten spoten en de prachtige natuur van Nieuw-Zeeland bekijken. Ga ik nog even nachtje overslapen. Later op de middag nog even lekker langs het strand gelopen. Ja dat was wel een beetje mijn dag.

In dit hostel zitten veel mensen die werken hier in de omgeving op de blauwe bessen farm hier in de buurt. De hele dag die rot kleine besjes plukken, ik zou denk ik de helft stuk knijpen, maar ach. Een zo een gozer pluk 38 kilo op een dag. Ja 38 kilo, de meeste halen 20 kilo maximaal. Dan in zo een bakje die je in de supermarkt verkoopt zit zo een 200 gram. Dan vul je ongeveer 180 bakjes daarmee dat is veel!

1. Paul van Elk:
    19 februari 2018
    Tjeej, je ziet wel dat je hebt geoefend met rekenen voor de Cosmo. 😜
  2. T. Bellaart:
    19 februari 2018
    Leuk verslag weer Bram, dit is ook weer een onderdeel van je ontdekkings reis door New Zealand. We hopen dat het met jou goed gaat met ons gaat het weer naar wens.Oma en Opa B xx👍😘