Stage week 7

13 juni 2019 - Wootton Bridge, Verenigd Koninkrijk

Zaterdag was een dag vol met rope sessie. Niet heel bijzonder. Zondag kreeg ik een bericht van mijn ouders dat niet goed ging met mijn oma. Dat serieus niet goed ging. Dus naar de teamleaders. Nou ja of ik het even droog kon houden om het te vertellen was lastig, maar de boodschap kwam over. Ja ik ben familie mens en in deze situatie ben je toch verweg van huis. Ze hadden veel begrip en als moest kon er iets geregeld worden. Mijn groep? Ik kon gewoon mijn groep blijven doen.

Maandag om 11 uur beginnen. Een meeting voor alle teamleaders om groep voor te bereiden en info te geven. Toch wel beetje stressvol. Zeker als je kids beginnen met een water sessie en de kamers nog niet vrij zijn. Na de watersessie je de eerste diner tijd heb 10 minuten later. Als je alles probeert te regelen je groep een uur eerder aan komt. Maar alles is goed gegaan. Ook nog op tijd. Vraag niet hoe? ‘S avonds hadden ze splash een activiteit waar bij ik alles aan elkaar heb verzonnen. Ben ik goed in! Oja en shit nieuws antibiotica slaat niet aan bij mijn oma. Zo ze stoppen met behandelen. Dus heel hard gezegd het is wachten tot kaarsje uitgaat. Verschrikkelijk kut....

Dinsdagochtend wekker 6:30. Om 6:45 bij de groep om ze mee te nemen naar ontbijt. Het zijn echt schatjes. Ze komen steeds meer los. ‘S ochtends regel je alles van ophalen tot weg brengen naar eerste activiteit. Dan ‘s middags weer ophalen voor lunch. In de middag wat gevoetbald enzo. Daarna moest ik 1 sessie geven, vertical challenge. Super groep met een behulpzamen leraar waardoor een groep met 12 kids 2 go’s had. Dus happy kids. ‘S avonds kampvuur. Ik had gevraagd of iemand anders het kon doen,omdat ik het niet zo goed wist hoe. Nou het was super!  Ondertussen ging het steeds minder met mijn oma. Ook heb ik gewoon te veel contact met thuisfront dat je ze steeds meer gaat missen en bij ze wil zijn. Daarom heb ik woensdag middag de beslissing gemaakt om vrijdag naar huis te vliegen. Met een gelukje vertrek mijn groep vroeg 8 uur waardoor ik om half 9 de taxi kan hebben naar de ferry. Dan naar huis vlieg en dan donderdag avond terug vlieg, want ik wil gewoon bij mijn ouders zijn. Gok of ik bij de crematie ben, want toen was mijn oma steeds nog levend en geen idee hoelang ze het volhoudt ( uiteindelijk is het kaarsje donderdag vroeg in de ochtend gedoofd.) woensdag was dag vol met regen waar niet veel bijzonders heb mee gemaakt, maar ik krijg gewoon super veel energie van de kids zo dat is super.

Donderdag: kreeg ik dan het berichtje die ik wel kon verwachten. Gelukkig had ik super drukke dag. Wat mijn echt door de dag heeft geholpen. De energy van de kids zorgt er voor dat ik door kan gaan en mijn lieve collega’s natuurlijk, maar de energy van kids doet het hem! Zo ik had 2 sessie tunneltrail met andere instructor, omdat we dezelfde school hebben. De samenwerking was echt goed! Daarna lunch en packedlunch maken voor mijn school voor morgen. We waren lopende band met de leraren. Daarna nog even taart eten, omdat kind jarige is lucky me! Nu even 3 uurtjes vrij en vanavond disco! Dan morgen even naar huis waar ik echt aan toe ben🙂