Sydney day 1

9 maart 2018 - Sydney, Australië

Vandaag vliegen richting Sydney! Al vroeg wakker wat eigenlijk nergens voor nodig was, want ga pas 4uur richting het vliegveld. Was opgehaald en tas ingepakt. Uitgecheckt voor 10 en nog even Auckland in duiken. Na 2 uurtjes weer terug gekomen en lekker gechilled in hostel. Gelukkig kon dat nog wel. Rond vier uur was ik dan bij de skybus rechtstreekse verbinding tussen centrum en de Airport. Heel makkelijk. Gelukkig was ik op tijd weg gegaan, want er was aardig wat file. Boardingpas uitdraaien. Tas labelen en in de rij voor mijn tas in te leveren. Ja, toen werd ik er uitgepikt.. Je tas moet naar de over-sized items. O shit nu extra betalen ofzo?!? Gelukkig niet alles goed! Daarna volgende stap heb ik nog vloeistoffen en andere rotzooi in mijn tas. Nee gelukkig niet. Door de douane alles goed. Eerst eten scoren en dan rustig aan richting de terminal. Goed vlucht met het opstijgen een super mooie ondergaande zon! Prachtig. Uiteindelijk aangekomen in Sydney weer spannend gedeelte de Douane. Eerst gedeelte met paspoorten enzo dat is easy-piesie. Dan je tas ophalen mij werd verteld dat ik mijn tas bij over-sided kon ophalen, maar Bram zijn tas kwam niet..... Shit waar is ie gebleven?!? Gelukkig bij de gewone tassen op de band was Bram zijn tas. Dan het volgende gedeelte van de Douane. Gaan ze je hele tas doorzoeken of mag je vrij uit gaan. Ik mocht vrij uit gaan. Pfff geen stress. Dan treinstation vinden. Dat was niet zo moeilijk. Onder weg nog even sim-kaartje aangeschaft is toch wel makkelijk als je bereikbaar blijft in deze wereld. Bij treinstation treinpas aangeschaft. Eerst naar Centraal station daar overstappen richting king cross. In de trein bedacht ik mij het uitgaansgebied van Sydney. Uit de trein eigenlijk helemaal de kluts kwijt waar ik naar toe moest. Dan maar even vragen 5 minuten lopen. Aangekomen gebeld en naar boven geleid. Nou ja waar ben ik terecht gekomen weet ik niet zo. Party’s op dak terras en jointjes rollen op de kamer. Nu lekker slapen en morgen Sydney verkennen!

1. Gea:
    9 maart 2018
    Ik wordt al moe als ik het verhaal lees🤭
    Veel plezier in de volgende uitdaging!
  2. Paul van Elk:
    Welcome in Down Under mate😊🍺📱
  3. T. Bellaart:
    9 maart 2018
    Na een hele belevenis ben je aangekomen in een wereld stad Sydney. Ga genieten in Australië. veel plezier Oma en Opa B xx
  4. Monique:
    9 maart 2018
    Zo, dat heb je maar weer mooi gefixed! Altijd een dingetje, door de douane gaan, maar daar weet je alles van als een echte van Elk! Ik ben blij dat je je bestemming hebt bereikt! Maak er wat moois van in Sydney!😘
  5. Irene kroes:
    Fijn dat je er bent. Nu genieten in Australië oma Irenexxx
  6. Els:
    10 maart 2018
    Lekker genieten Bram van fase 2 van je reis! Ben benieuwd naar je ervaringen daar....en...de foto's.
  7. Anna Marieke en paul:
    10 maart 2018
    Heel veel plezier
    wij vinden Sydney een van de meest relaxte bestemming die we kennen Een heerlijke stad.