Turangi Day 1

11 februari 2018 - Turangi, Nieuw-Zeeland

Vandaag ga ik het pippi langkous huis verlaten. Rond 10 uur zou de bus richting Turangi vertrekken. Dus de wekker om 8:30. Eigenlijk hoef ik dan al geen wekker meer te zetten, want op een reis dag ben ik altijd vroeg wakker. Maarja. Dus rond 8 uur naar beneden gegaan rustig aan ontbijten. Daarna nog de laatste dingen inpakken en gaan met die banaan. Rond 9:10 naar de bus lopen. Wel een wandeling van 20 minuten. Door de bijna enge stillen straten van wellington. Het is natuurlijk zondagochtend, maar in vergelijking met andere dagen was nu echt stil. Rond 10 uur kwam de bus. Een andere maatschappij bus waar ik nog nooit mee gereisd had, maar een luxe bus! Nu een tocht van 5 uur door het landschap van het noorder eiland. Je merkt wel dat landschap anders is, maar weet het niet goed onder woorden te brengen hoe. Misschien komt het ook wel door de velen regenen. Dat ik niet zo een goed zicht had!

Ik ben rond 3 uur aangekomen in hostel. Eigenlijk meteen boodschappen gaan doen. Het miezerde in tussen dus ja meteen op pad gegaan. Ook langs informatie centrum. Na dat ik uit de supermarkt kwam spoelde het weer... pff. Uiteindelijk een rafttocht geboekt voor morgen. Gaat alleen door als het niet te veel regent. Dus even hopen dat minder hard regent. De regenen gaat de komende week wel mijn vriend worden, omdat het tm vrijdag gaat regenen... dus vanavond duimen