Turangi Day 2

12 februari 2018 - Turangi, Nieuw-Zeeland

Na mijn verslag gisteren moet ik wel even bekennen dat ik goed mis zat! Na gisteren de hele avond regenen werd ik wakker met blauwe lucht boven mij en heb de hele dag GEEN regen gezien.

Na heerlijk te hebben geslapen in een slaapkamer waar niemand anders mij kon wakker maken lekker uitgeslapen. Lekker rustig aangedaan, wat ik eigenlijk altijd doe. Even naar de supermarkt gelopen. Ook naar de locatie voor het raften, maar ze konden nog niet zeggen of het wel door zou gaan dus nog even af wachten. Na heerlijk te hebben genoten van het weer ben ik mijn rond half 2 klaar gaan maken voor het raften. Spullen pakken, zwembroek aan en aanmelden. Gelukkig ging het door. Na korte toe spraak was het tijd om spullen aan te trekken. Wet-suit aan, trui mee enveen jacket voor ter plaatsen aan te trekken. Ook al ging je bijna dood in je wetsuite van de warmte, maar oke. Na 20 minuten rijden kwamen we aan bij de rivier.  Na de 5 lagen aan getrokken te hebben werden we verdeeld in groepen van 6. De raft naar de rivier tillen korte uitleg en gaan. Toen kwam er opeens een helikopter, die landen bij de andere rafts, oke?? Die kwam even uitleg geven dat vanochtend mis was gegaan op de rivier, fijn, maar we gaan toch door. Na geweldige tocht van 2 uur weer terug bij de locatie. Wauw, wat een kracht heeft zo een rivier! Na warme douch lekker hotdog en een biertje met zijn alle. Goed afsluiting van de tocht.

Morgen ga ik richting Taupo, een uurtje hier vandaag. Daarna nog even uitzoeken waar ik naar toe ga. We zullen zien!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Monique:
    12 februari 2018
    Super leuk Bram dat je zo een mooie dag had en het gelukt is om te raften. 😘
  2. Petra:
    Gaaf Bram...
  3. Irene kroes:
    12 februari 2018
    Fijn dat het mooi weer was en dat je kon raften oma Irenexxx
  4. T. Bellaart:
    12 februari 2018
    Geweldig Bram dat kan niemand je meer afnemen. Top!!! Fijne reis naar Taupo. Opa Theo en Oma Nel xx👍😘
  5. Paul van Elk:
    13 februari 2018
    Die zit in de pocket Bram. Op naar de volgende uitdaging.