Het abseil avontuur.

14 mei 2019 - Wootton Bridge, Verenigd Koninkrijk

Het is weer even een tijdje geleden dat ik wat heb geschreven. Ik dacht dat ik woensdag ochtend lekker vrij zou zijn. Helaas bleek dit toch niet zo te zijn. Ze hadden training sensorytrail ingepland. Juist deze ochtend kwam het met bakken uit de lucht. Je kan niet alles hebben. Super leuke training waarop je elkaar moet vertrouwen. Uiteindelijk moet je met ze alle een parcour afleggen door de blubber en water! ‘S middags lowropes. Een touwparcour boven de grond waarvoor je geen harnas moet hebben.

Donderdag. De eerste sessie stond op de planning super spannend. Ja hoe zal het zijn om aan kids dit te geven. Om 8:30 was ik ready komt de teamleader naar mij toe. Bram ik ga je beoordelen...... owwwh shit eerste sessie en dan meteen dit. Maar alles liep prima. Hij is een keer even ingestapt om mij te helpen om tips te geven. Zijn beoordeling was echt super goed voor eerste keer. Niet met je handen over elkaar staan. Probeer met spelletje kids hun namen te leren en probeer de review eens anders te doen. Toch niet slecht voor eerste keer. In de middag zouden we beginnen met abseiltraining. Dit werd helaas verschoven naar zaterdag. Dit betekende dat ik in de middag bodymoest zijn voor de gigant swing. Super grote schommel die ECHT VRESELIJK is. Gelukkig wel overleefd. ‘S avonds disco, was wel leuk. Lekker gek doen tussen de kids prima!

vrijdag zou ook in het teken staan van abseilen, maar ja dat moest vervangen worden door. Afval ruimen en body zijn voor training. Ook body zijn bij abseilen dus kon beetje afkijken voor morgen. Zaterdag middag dan eindelijk begonnen met de training. Leren hoe alles te zekeren en dat herhalen en herhalen. Vanochtend eerst weer begonnen met knopen en mensen van de toren aflaten gaan. ‘Smiddags zijn we begonnen met veiligheidssituaties. Stel komt iets vast te zitten. Trouwens ik ben ook echt tig keer van de toren gegaaan. Is echt geweldig om ab te seilen.

een dag later. We zijn vanochtend weer alles wezen herhalen en herhalen en nog eens herhalen. Dan om 3 uur was het zo ver! Het examen. Het was zenuwslopend. Echt soms beetje ongemakkelijk met die man, maaaaaar we hebben het gehaald. Alles ging super goed. Tijdens het examen hebben we zelfs nog super veel geleerd van die man. Hij was het met sommige dingen niet eens hoe we het aangeleerd hebben gekregen. Dus alleen maar beter. De komende twee dagen heb ik 4 sessies of abseilen. Juist heel fijn, kan ik mijzelf verder ontwikkelen.

Ik heb nu alleen gepraat over het werk. Het is natuurlijk ook super gezellig met iedereen. We zijn al paar keer naar het strand geweest om te chillen. Ze hebben hier af en toe ook een feestje. Waar een klein beetje veel word gedronken. De gezelligheid is zeker aanwezig! Dus zit hier op het moment echt op mijn plek!

1. Mirjam:
    14 mei 2019
    Wat een vette activiteiten ! Gefeliciteerd met het halen van je abseilexamen!
  2. T. Bellaart:
    14 mei 2019
    Goed verslag Bram, waarvan we de indruk krijgen dat je de juiste opleiding hebt gekozen. Fijn dat je het erg naar je zin hebt en dit is nog maar pas het begin. Gefeliciteerd met je abseil resultaat. Opa en Oma B xx😘 👍
  3. Monique:
    14 mei 2019
    Goed bezig Bram! Op je lijf geschreven al die activiteiten. Super dat het buiten het werk om ook gezellig is! 🧗‍♂️😍
  4. Bianca:
    14 mei 2019
    Heerlijk joh. Je verveelt je bepaald niet. Mooi zo!!!