Stage week 2

8 mei 2019 - Wootton Bridge, Verenigd Koninkrijk

Hey hey,

Nou ik ben nu bijna twee weken bezig! Het bevalt me wel! Het spannende moment moet nog komen. Voor de kids de activiteiten geven maar dat begint donderdag. Ik zal eerst even bij het begin beginnen.

Vorige week vrijdag zijn we met de groep newbies aangekomen bij little canada. Ja newbies: nieuwe mensen bij pgl. Kleding in ontvangst nemen en rondje over het terrein. Super mooi terrein met allemaal huisjes van hout! Dat creëert echt een sfeer van het park en het ligt natuurlijk ideaal aan het water. Daarna naar de kamer spullen droppen. Lig met de Nederlandse jongen op de kamer. Super chil! De accommodatie was niet heel schoon maar ach. Na de spullen gedropt te hebben was het tijd voor eten. Het eten in op de vorige locatie was niet heel erg goed. Zeker niet voor de buik. Maar hier WAUW echt zo anders. Zoveel beter, echt super FIJN. Super ontvangst.

Zaterdag waren we vrij. Tijd om ons rooster te bekijken. De eerste 2/ 1,5 week training. Met donderdag wel 3 uur een sessie problem solving (spannend, maar ik ga rocken! Hoop ik) maar de trainingen die ik ga krijgen tunnel trail, ball sports, evening ents, low ropes, sensory trail. Dan krijg ik ook nog training in abseilen! Dat is echt wel het vetste van allemaal. 4 daagse training. Daarna wordt je beoordeeld door iemand van buiten af of je bevoegd bent om het te geven. Na deze training ben ik in ongeveer in 9 sporten getraind.

De rest van me zaterdag ben ik ryde geweest met de bus. Wat foto’s gemaakt en wat rondgelopen. Prima! Zondag begonnen we met introductie en site tour. Beetje saaie dag maar wel nodig. Maandag begonnen we met de eerste trainingen. Tunnel trail: ze hebben soort van gangen stelsel gemaakt. Hier moet je allerlei spelletjes in gaan spelen. Je kan het zien als riool buizen. Dan hebben ze grote of kleine buizen. Hier werd je wel lekker vies van zeg. De andere was ballsports. Niet heel bijzonder. Gewoon beetje mijn korfbal kennis toepassen.

Vandaag zijn we bezig geweest met de evening ents. Allemaal behandelen en uitleggen. Pfffff wat een lange dag, maar wel alles gehaald. Jaa jongens als ik op de disco wordt ingepland moet ik er toch echt aan geloven. Dan moet ik dansen voor de groep. Gelukkig is het alleen maar daarbij!

Nou hierbij zijn jullie beetje op de hoogte. ☺️als je het center wil opzoeken waar ik zit moet je op internet even little canada pgl opzoeken en dan site view.

1. Eric Bulters:
    Succes Bram 😀 en jij kan dansen aks de beste man 😂😂😂
  2. Gea:
    8 mei 2019
    Je bent ook echt een super sport kanjer!
    Heerlijk dat het allemaal naar je zin is!
  3. T. Bellaart:
    8 mei 2019
    ziet er allemaal spannend uit Bram, succes verder met je leerproces. Oma en Opa B xx
  4. Monique:
    8 mei 2019
    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt! Succes donderdag met je eerste lessen aan de kinderen! 😘
  5. Mirjam:
    8 mei 2019
    Goed bezig Bram; jij gaat hier zeker rocken!