Stage week 4

26 mei 2019 - Wootton Bridge, Verenigd Koninkrijk

D.e laatste week is weer voorbij gevlogen. Dat gebeurt als je het naar je zin hebt met allemaal leuke mensen. Deze week veel sessie gedraait. Vooral veel tunneltrail sensorytrail en archery! Zelfs een dag vol met achery dat is wel beetje to much. Helaas moet je dit accepteren en doorgaan. Deze week heb ik ook paar keer de zelfde groep gehad! Daardoor kan je meer een band opbouwen met de groep. Dat geeft toch een leuk effect.

Deze week had ik ook einde proeftijd gesprek. Dit gesprek kon 3 uitkomsten hebben pass dat ik mag blijven, verlengen dat ze langer moeten nadenken of fail. Natuurlijk ben ik gefailed. Nee joke! Geslaagd ze waren erg positief over mij alle teamleaders dus dat is fijn om te horen. Ze waren heel erg positief dat ik altijd heel enthousiast voor de groep sta en mijn rope safety! Nou dat is mooi die kan je maar in je pocket hebben. Je moest ook verbeterpunten opnoemen voor dit seizoen. Meer connecten met de gasten. Namen proberen te onthouden enzo. Minder gestrest raken in situaties. Als er weinig tijd is kan ik nog al eens gestrest raken. Even in en uit ademen en lachen. Nou dat maar eerst eens proberen. Mijn laatsten punt is coaching. Het is toch wat anders om een kind te coachen in het engels! Deze technieken wil ik graag verbeteren. School had ook gevraagd of het mogelijk was mijn examen hier op te zetten. Dus dat gaan we ook maar even proberen. Ze waren heel positief dat het kon dus kom maar op. Dat word sowieso een problemsolv activiteit. Die kan je het meest naar eigenwens invullen.

We zijn aankomende week 7 dagen kidsfree. Super lekker even rust op het park. Dat betekend heeeeel veeeel training en feestjes! Super gezellig. Gisteren ben ik begonnen met mijn ground up training. Het zekeren vanaf de grond bij klim onderdeel! Het lijkt heel makkelijk maar je moet geen stappen vergeten. Als dit lukt kan je weer 4 extra onderdelen aan je pakket toevoegen. De klimmuur, vertical challange, trapeze en de jacobs. Deze week krijg ik ook griupleader training. Dit betekend dat je vanaf aankomst tot vertrek een group moet begeleiden. Ik kom meteen op het rooster zien dat ik 10 juni voor 5 dagen mijn eerste groep heb! Spannend. Dan is het 48/60 kinderen doe je in je eentje daarboven komt er nog iemand bij. Extra groupleader, dus hopen dat we daar boven zitten.

Dit is wel een beetje mijn verhaaltje wat ik deze week heb mee gemaakt. Dus iedereen weer op de hoogte☺️

1. Mirjam:
    26 mei 2019
    Wat een gave week weer! Ook wel fijn ff wat gas terug nemen deze week.
  2. T. Bellaart:
    26 mei 2019
    Wat super allemaal Bram wat je gedaan hebt van de week en dat ze positief zijn over jou.
    Lekker dat je nu een rustiger week krijgt en kan genieten van een feestje.
    Groetjes Opa en Oma B xx👍
  3. Gea:
    26 mei 2019
    Je Engels gaat al steeds beter merk ik. Je begint het zelfs al te schrijven😂
    Heerlijk dat je meteen al een blijf pas hebt gekregen. En dat je nu even een rustig weekje hebt. Heel veel plezier!
  4. Monique:
    26 mei 2019
    Fijn om te lezen dat het goed gaat daar! Trotse moeder❤️
  5. Irene kroes:
    26 mei 2019
    Bram wat goed allemaal ik ben trots op je oma irene👍😘❤️