Stage week 5

31 mei 2019 - Wootton Bridge, Verenigd Koninkrijk

Deze week stelt eigenlijk niet veel voor. Heeel en heeeeel veel vrije uren. Zondag hebben we ground-up afgerond. Eigenlijk kan ik niet wachten om het te gaan geven. Volgende week als ik slaag sta ik veel ingepland op ground-up en abseilen. Dus dat wordt leuk!. Morgen heb ik mijn examen voor dat, ben benieuwd. We gaan gewoon knallen. Vanavond nog even oefenen en dan is alles prima!

Maandag was ik vrij. Ben ik naar Newport gegaan. Was eigenlijk niet veel te bleven. 2 uur daar besteed was voldoende. ‘S avonds uiteten geweest voor een verjaardag van Ellie. Super gezellig met alle mensen we waren met een mannetje of 15. Bij terug komst nog even drankje gedronken. De volgende ochtend nog vrij. Het was shit weer, lekker in bed gebleven.

In de middag had ik buggy build training. Hoe zet je een auto in elkaar met balken tonnen en touw. 1,5 uur of training lekker simpel. Rest of the day off. Woensdag group leader training. Je voorbereiding voor als een groep komt. Uhm je moet op heel veel dingen letten. Het belangerijkste wat naar voren kwam is dat de eerste uren belangerijkste zijn voor eerste indruk. Je eerste praatje met de teacher over hoe de week gaat lopen kan het maken of breken. Een dag vol met informatie en spelletjes die je kan spelen. Heeel nuttig. Hopelijk ben ik nu voorbereid op mijn eerste groep. ‘S avonds was er bierpong tournament. Toe gekeken en beetje geholpen om mensen over eind te houden, maar geslaagde avond.

Donderdag was ik weer vrij, ontbijt gemist dus ‘s ochtends naar de supermarkt gelopen voor ontbijt en mijn set-up geoefend voor ground-up. Stiekem hoop ik toch wel alle rope-sessies te halen. Dus dat zou betekenen ground-up 4, gigant-swing,

zip en natuurlijk zaterdag ground up 1-3. ‘S avonds was de zeepbox derby, gecombineerd met mad hatters party. Ik heb natuurlijk ook een outfit voorbereid. Met wat hulp ging ik als first aider bram. Door mijn actie tijdens trainingsweek is dat echt een naam geworden. Heel veel positieve reacties. Uiteindelijk ook eerste geworden met mijn outfit! Wauw! Een zeeer geslaagde avond wederom.

Vanochtend had ik indi group training. In de school vakantie komen allemaal individuals 7-16 jarige hier heen. Dus hier voor moet je ook speciaal zijn opgeleid. Alleen iedereen was een beetje brak! Ik had best veel energie!

De afgelopen weken krijg ik echt veel complimenten van de teamleaders hoe ik het doe. Hoe ik alles op pik enzo. De energie die ik breng naar werkveld en naar de kids. Echt super vet om te horen, maar ik kan het op een of andere manier niet beseffen. Doe ik het dan echt zo goed? Wat doe ik dan anders dan andere? Maar dit komt ook denk ik dat ik mij echt op mijn plekkie voel hier en in combinatie met het werk. De woorden van volgend seizoen zijn al gevallen🤔.

Na zaterdag ochtend ben ik weer 1,5 dag vrij. Waarschijnelijk wil ik naar Portsmouth gaan.

1. Irene kroes:
    31 mei 2019
    Geweldig Bram wat gaat het goed morgen heel veel succes met de examens je red het wel liefs omaxxx
  2. T. Bellaart:
    31 mei 2019
    Jeetje Bram wat gaat het geweldig met je. Wat fijn dat er zo positief op je gereageerd werd op wat je deed. Daar word je blij van en dat sterkt je voor het echte werk. We zijn apetrots op je. We denken veel aan je. Groetjes van Oma en Opa B xx👍🏕
  3. Monique:
    31 mei 2019
    Nog een paar weken en dan komen we graag even op dat plekkie kijken! Fijn dat je het zo naar je zin hebt! ❤️
  4. Mirjam:
    31 mei 2019
    WoW Bram, wat een mooi avontuur !!